vrijdag 23 november 2007

onderzoek zoekmachine marketing in thuiswinkelbranche!

Traffic Builders start in samenwerking met OGZ een onderzoek naar de stand van zaken bij Nederlandse webwinkels en toeleveranciers van de thuiswinkelbranche. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan het onderwerp zoekmachinemarketing.

Vanuit VS is het duidelijk dat webshops slecht geoptimaliseerd zijn. Over specifiek de Nederlandse thuiswinkelbranche is echter weinig bekend als het gaat om de inzet van en ervaringen met diverse (online) marketinginstrumenten. Vandaar dat het onderzoek in het kader van de Webwinkel Vakdagen zal worden gedaan. De resultaten worden dan ook bekend gemaakt.

Vragen die in het onderzoek aan bod komen zijn o.a.:
  • Hoe ziet de (online) mediamix er in 2008 uit?

  • Hoe tevreden is men over de bijdrage aan branding en Return on Investment van de diverse marketinginstrumenten?

  • Hoe past men zoekmachinemarketing toe?

  • Hoe tevreden is men over de resultaten?

  • Ligt de focus op outsourcen of juist kennis in huis halen?


  • Deelnemen aan het onderzoek.
    Klik hier om deel te nemen aan het onderzoek “Zoekmachinemarketing in de thuiswinkelbranche”

    Bron: Traffic Builders

    Geen opmerkingen: