Vanaf vandaag kunnen adverteerders op de Nederlandse eBay bannerruimte op basis van CPM (Cost Per Mille) inkopen. De site toont banners op de homepage, de pagina met zoekresultaten en de rubriekspagina en biedt de mogelijkheid zowel breed als doelgroepspecifiek te adverteren.
"Ruim 2.2 miljoen unieke bezoekers" komen maandelijks op onze site, Dit, in combinatie met de grote verscheidenheid in de aangeboden producten maakt eBay tot een interessant platform voor veel adverteerders.” aldus Kiliaan Toorenaar, commercieel directeur eBay.nl & Marktplaats.nl.
“Internet is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De hoeveelheid tijd die online wordt doorgebracht groeit sterk. Daar komt bij dat een groot gedeelte van de internetbezoeken koopgerelateerd is – mensen oriĆ«nteren zich en/of kopen het gewenste product direct. Als adverteerder is het dus steeds belangrijker om – naast traditionele kanalen als print, televisie en radio – vooral ook online zichtbaar te zijn,” nogmaals Toorenaar.
In de komende periode gaat eBay Nederland onderzoeken of en waar de advertentiemogelijkheden het meest efficiƫnt kunnen worden afgestemd op de behoefte van adverteerders.
Via: DutchCowboys
woensdag 14 november 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten