Op dit Shareblog kunnen we kennis delen, elkaar inspireren, best practices laten zien, etc.
Vertel over je eigen campagnes, wat je is opgevallen in de media, of prachtige voorbeelden die je gezien hebt.
Sja, geinig. Maar ik vind a) dat CB steeds verder weg drijft van het thema. De 'oorspronkelijke' films waren spot on, maar sinds bijvoorbeeld het 'Rio' filmpje vraag ik me af waarom je uberhaupt Apeldoorn zou moeten bellen.
En b) verbijstert het me dat CB zo waanzinnig veel geld in hun commercials stopt. Terwijl volgens mij 8 van de 10 mensen niet weet dat de afzender Centraal Beheer is. Wordt het niet eens tijd dat CB haar geld in andere media stopt in plaats van in een 100% zendergericht medium als TV?
1 opmerking:
Sja, geinig. Maar ik vind a) dat CB steeds verder weg drijft van het thema. De 'oorspronkelijke' films waren spot on, maar sinds bijvoorbeeld het 'Rio' filmpje vraag ik me af waarom je uberhaupt Apeldoorn zou moeten bellen.
En b) verbijstert het me dat CB zo waanzinnig veel geld in hun commercials stopt. Terwijl volgens mij 8 van de 10 mensen niet weet dat de afzender Centraal Beheer is. Wordt het niet eens tijd dat CB haar geld in andere media stopt in plaats van in een 100% zendergericht medium als TV?
Een reactie posten