maandag 18 juni 2007

Adfolive over online mediabestedingen

Adfolive over online mediabestedingen
Marco Derksen maandag 18 juni 2007, 13:22
Rubriek: Advertising | Cijfers en feiten | Bekeken: 2722 keer (126 keer doorgeklikt)



Deze week heeft Adfolive, het wekelijkse webtv-programma van Adformatie en Microsoft over digitale communicatie, in haar maandelijkse special een discussie over de online mediabestedingen. Eind vorige maand publiceerde het IAB de nieuwe kwartaalcijfers waaruit bleek dat de online mediabestedingen met maar 9 procent waren gegroeid in het eerste kwartaal. In de afgelopen jaren waren we een groei van 30 procent en meer gewend. Aan het woord zijn Emile van den Berg (Strategy Director Isobar) en Marcel Udo (Vice-voorzitter IAB) die een toelichting geven op deze ontwikkeling.


Heerlijk die control-C en control-V. De bron ditmaal: www.adfolive.nl
Alvast een opmerking vooraf, Marcel Udo geeft in het interview aan dat er nog geen cijfers voor emailmarketing worden aangeleverd en gerapporteerd door het IAB maar dat is niet helemaal juist. E-mailmarketing bureau TAPPS levert namelijk als enige wel deze cijfers aan.

Geen opmerkingen: