maandag 4 februari 2008

Wat is het nut van Isobar Shareblog?

Zoals de titel al zegt; "wat is het nut van Isobar Shareblog"? Dit vraag ik mij nl. af. Het is een vergaarbak van berichten/nieuwsitems welke op de websites staan welke wij allemaal dagelijks bekijken.

Dan heb ik het over Marketingfacts, Emerce,Dutchcowbiys, Tweakersnet, en ook De Telegraaf, Nu.nl en Ad.nl.
Omdat een ieder verzocht is wekelijks een item te plaatsen op het Shareblog, zijn de meeste berichten dus "dubbel op".

Vandaar dus mijn vraagstelling. En misschien zie ik wel iets heel nuttigs over het hoofd.... dan hoor ik dat graag.

Ben erg nieuwsgierig hoe de Isobar-collega's erover denken.

2 opmerkingen:

Michael zei

Ik denk dat de Shareblog zeker als nuttig gezien moet worden door de mensen op wie dit betrekking heeft.

Het is grotendeels wel een verzamelbak van artikelen die we tegen komen op het internet, maar dat is volgens mij ook de bedoeling. Niet iedereen leest alle nieuwssites dus het kan zijn dat men een nieuwswaardig item mis loopt.

Ik vind het zelf dus zeker wel een leuke en prettige toevoeging bieden :) Maar het kan zijn dat ik hier weer als enige op deze manier over denk...

Emile zei

Uit eigen ervaring weet ik dat ik op onze shareblog vaak items tegenkom die ik anders niet had gezien. En daar hebben we meteen een goed voorbeeld van de rol ervan... elkaar informeren en inspireren. Soms kan dit beter per e-mail, soms face-to-face gewoon op kantoor, maar soms is het gewoon handig om dit via het shareblog te doen.
Het lijkt me zeker niet de bedoeling om iets te plaatsen om maar wat te plaatsen overigens!