woensdag 26 november 2008

Wie gaat koffie halen?

Het is altijd de vraag op kantoor wie de koffie haalt. Niemand wil graag de koffie halen voor hun collega's. Misschien ben ik daar een uitzondering in, maar soms wil ik ook niet. Getcoffee kiest random een persoon uit een vooraf gedefinieerde groep via een unieke url. Het werkt vrij simpel, je maakt een groep aan met een willekeurig aantal personen. Deze lijst met personen kan altijd aangepast worden. De naam van de groep is ook meteen de url en voor iedereen toegankelijk. Ik zou zeggen probeer het uit, ik vind het erg handig in elk geval. Doe voor mij maar een theetje!

2 opmerkingen:

Van Hooft zei

En voor de duidelijkheid (was m vandaag ook elder op het web tegengekomen), dit is dus de online versie van DE Koffiemanager. Dat moest je downloaden met alle hassle vandien. Dit had dus DE moeten wezen met de 2.0 versie van de managert... Gemiste kans.

ilona zei

Ja, heb dit van Molblog en had hem vanochtend al gepubliceerd op Dutchcowgirls