Met het risico dat we als een slechte verliezer klinken, maar so be it, wijs ik jullie op een hilarisch stukje juryverantwoording bij de SpinAwards. Check hier het juryrapport over de winnaar van de gouden (gouden!) SpinAward voor beste mobiele concept: de Coca Cola sing-a-long song. Toegegeven, een briljante crossmediale campagne, maar wat is er mobiel aan een 0900-nummer? Welnu, de jury omschrijft dit als volgt:
"Je telefoon = een microfoon, knap gedaan."
Is dit hylarisch? Of juist droevig als de jury bestaat uit mobiele specialisten? Want dan kunnen we volgende jaar teksten verwachten als "Je telefoon = een speaker, je telefoon = een communicatiemiddel, je telefoon = een mp3 speler. Knap gedaan!".
Dus... het voelt toch een beetje als verliezen met een onterechte penalty, terwijl alle kijkers in de herhaling zien dat de scheids ernaast zat. Maar we troosten ons met de gedachte dat de scheids na deze blunder de volgende keer niet meer zo'n belangrijke wedstrijd zal fluiten...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten