donderdag 8 januari 2009
We gaan iets nieuws beginnen
Isobar vergroot slagkracht en bundelt creatieve activiteiten in de-construct.
De creatieve Isobar bureaus de-construct en clay amsterdam, alsook de creatieve activiteiten van Bookmark, gaan vanaf heden gezamenlijk verder onder één naam:
de-construct.
Met het bundelen van de krachten ontstaat een 35 man/vrouw sterk creative digital agency aan de Herengracht in Amsterdam, met klanten als adidas, Grolsch en Libresse. Het management van het ‘nieuwe’ bureau de-construct bestaat uit Mariska de Jonge en de vanuit de-construct UK afkomstige Neil Bedwell.
Het gerenommeerde en internationaal prijswinnende digitale creatieve bureau de-construct kent haar oorsprong in Londen. Medio 2008 opende de-construct een vestiging in Amsterdam, om de internationale klanten met hoofdkantoor in Nederland (zoals adidas) beter te kunnen bedienen. Het Amsterdamse
de-construct zal zeer nauw gaan samenwerken met de vestiging in Londen, onder andere middels een actief uitwisselingsprogramma van talenten.
Brian Hirman, CEO Isobar Nederland: “De komst van een internationaal aansprekend topbureau als de-construct naar Amsterdam, bood ons een enorme kans om de creatieve capaciteiten in Nederland extra te versterken. De bundeling van de creatieve krachten in Nederland biedt niet alleen nieuwe kansen en mogelijkheden voor zowel nationale als internationale klanten, maar zal ook een grote aantrekkingskracht hebben op creatief digitaal talent. “
Bookmark, de in Naarden gevestigde specialist in interactieve marketing, gaat zich verder specialiseren in e-CRM, internetstrategieën en –technologie. De dagelijkse leiding van Bookmark is in handen van Edward Hoogeveen en Riccardo Marchi.
Brian Oostenbrink, voormalig managing director van clay amsterdam, is per 1 januari aan de slag gegaan als New Business Director van Isobar Nederland, verantwoordelijk voor de new business over alle Isobar labels heen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten