Datum: 22 jan 2008
AMSTELVEEN - Voor de eerste keer in de geschiedenis heeft een interactief marketingbureau de titel Global Agency Network of the Year in de wacht gesleept.
De eer viel te beurt aan Tribal DDB Worldwide, dat in 2005 door Adweek al was uitgeroepen tot Interactive Agency Network of the Year.
Advertising Age
De titel Global Agency Network of the Year werd vergeven door het toonaangevende vakblad Advertising Age, dat 'Tribal' een meer dan geduchte concurrent noemt voor de conventionele wereldwijde reclamenetwerken.
Philips, KLM, Nokia
Het Tribal DDB-netwerk werkt voor klanten als Philips, KLM, Nokia, Pepsi en Wrigley en bestaat inmiddels uit 44 bureaus in 25 landen. In 2007 groeide de omzet met 40% naar 200 miljoen. Tribal DDB Amsterdam, dat fungeert als hub voor belangrijke internationale accounts als Philips en KLM, heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan dit succes.
bron: Marketing tribune 22 januari 2008
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.