vrijdag 13 juli 2007

Johnson & Johnson in Europa naar Carat

Adformatie > Nieuws > vrijdag 13 juli 2007, 10:55

Farmaceut Johnson & Johnson heeft de 3 miljard dollar tellende media-review afgerond. In Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) gaat het media-account naar Aegis Group's Carat.

IPG's Initiative verliest daarmee in Europa een grote klant. OMD en Universal Media delen het account in Aziƫ-Pacific. OMD krijgt ook het account in Latijns Amerika. Ook dat zat voorheen bij Initiative.
In de Verenigde Staten werden zowel het reclame- als media-account verdeeld. Independent Naked, WPP Group's JWT en Interpublic Group's Sandbox gaan daar op J&J werken.
Bron: Adweek.

p.s. ik wist niet eens dat we mee deden aan de pitch! Jullie wel?

1 opmerking:

  1. ik was ook niet opd e hoogte. is een internationale pitch geweest war wij geen directe bemoeienis mee hadden...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.